Tere tulemast Maardu linna iseteenindusse!
Tegemist on Maardu linna iseteenindusega, kus on võimalik esitada kõiki taotlusi elektrooniliselt. Iseteenindus kiirendab menetlemise protsessi ja vähendab vigaste taotluse arvu. Taotluste esitamine elektrooniliselt on mugav ja kiire. Kõik esitatatud taotlused registreeritakse automaatselt dokumendiregistris.
Sisse logimine
- Sisse logida saab ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID kaudu.
- Esmakordsel sisselogimisel tuleb sisestada oma e-posti aadress, et süsteem saaks saata teavitusi esitatud dokumendi kohta.
- Palun veendu, et Teie browseris (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox) on lubatud ID-kaardiga allkirjastamine. Selleks peab olema Teie browseris sisse lülitatud vastav "laiendus" mille kohta leiate infot: Vaata lähemalt >>>
- ID-kaardi sertifikaatide kehtivust saate kontrollida SIIN.
- Tuleks kindlasti jälgida, et te olete turvalise saidi ühenduse peal - kontrollimiseks veendu, et aadress hakkab HTTPS://
- NB! Kõige töökindlamad browserid on Google Chrome ja Mozilla Firefox.
Taotluse esitamine
-
Vali sobiv e-vorm ja täida vajalikud andmed (tärniga andmeväljad on täitmisel kohustuslikud).
-
Pärast e-vormi esitamist saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus dokumendi esitamise kohta.
Andmekaitse
Maardu Linnavalitsuse iseteeninduskeskkonna taotluste käsitlemisel lähtume riiklikust "Isikuandmete kaitse seadusest". Kliendi andmeid kasutatakse sihtotstarbeliselt kliendi poolt esitatud taotluste menetlemiseks ja taotlusest tulenevate toimingute läbiviimiseks ning ei ole esitatavad kolmandatele osapooltele. Kliendi kohta teostatakse automaatpäringud riiklikest andmebaasidest kliendi nõusolekul taoltuste mugavamaks täitmiseks ning taoltuste menetlusprotsessi kiirendamiseks. Juhul, kui klient ei ole nõus iseteeninduses kogutavate andmete edastamisega Maardu Linnavalitusele taotluste menetlemiseks, siis on kliendil võimalus esitada taotlused ka linnavalitsuses kohapeal paberkandjal.